Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Linda - 4 augusti 2012 16:05

Om en sak... Ni som känner att jag är en pain in the as, vill ni vara så snälla att plocka bort mig från Facebook mm.. Tänker inte skriva nått ingående mer på den sidan, för jag tror att en del har kvar mig enbart för att snoka mm.. Jag är inte sur men har börjat tröttna!! Folk lägger till mig & sen skriver dom inte ett jota...
Så nu har ni chansen att plocka bort. Jag kräver inga förklaringar utan bara ta bort!!!
Bloggen kommer bli lösenords skyddad! Så jag kommer acceptera dom jag vill ska läsa..
Ne de var väl de jag hade & säga!
Nu ska vi strax i väg & ha de mys hos vänner <3
Pussel & kräm

Av Linda - 4 augusti 2012 10:09

Ja Gud villken trevlig kväll! Länge sen jag skrattade så mycket.
Vi tittade på folk drack gott & hade super nice :)
Pratade med människor vi inte kände å hade kul! De är så de ska va!! Lagom med dricka, tycker de är patetiskt med folk som måste dricka tills dom stupar!
Lagom är bäst!!
Idag ska vi hem till min goa vän Linda & hennes familj.
Får väl se vad man hittar på tills vi ska åka!
Härligt med ärliga & sanna vänner! Har tröttnat en smula på att bli behandlad som om jag vore trög å inte fattar!!!
Men men solen skiner & jag ÄR lycklig!!! INGEN kan förstöra de för jag skrattar å mår bra!!!!!
Pussel & kräm

Ovido - Quiz & Flashcards