Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Linda - 30 juli 2012 23:04

Ja  när man sitter här själv så snurrar de runt i skallen på mig...

Är allt lite ledsen i ögat.. 

 

Jag tror gott om alla, ja de flesta... Men ibland tror jag på fel personer. Kanske är dax att lära sig lyssna på magkänslan lite mer.....

 

Jag har blivit förändrad på alla plan i mitt liv & jag känner att ingen  ska få förstöra detta.

 

( en liten notis: Det är INGEN speciell som jag pekar på, bara allmänt )

 

Imorgon ska jag äntligen få krama om mina kusiner som jag har LÄNGTAT!!!! Underbara människor. Had jag haft pengarna, modet & ett jobb där så hade jag flyttat direkt... Ja med hela familjen såklart.... Tänk vad kul man hade haft varenda dag. Ogett sig med människor som tycker om mig för den jag är...

Men jag får bara glädjas åt de nån gång då & då... 

Så imorgon ska jag njuta för fulla muggar & ska få gosa med bebis hihi....

 

Ne nu skiter jag i detta & tänker gå & lägga mig med TB på datorn & "dregla"...

 

Pussel & kräm   

Ovido - Quiz & Flashcards