Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

En soldag till xD

Av Linda - 26 juli 2012 10:37

Ja solen skiner som aldrig förr & de är underbart!!!
Idag blir det badet igen, men har smörjt in mitt bröst med solskydd 30. Kan väl behöva skydda de partiet nu..
Igår hade vi en fantastiskt mysig dag hela familjen. Jag fick fixa mina naglar & dom blev jag kanon nöjd med! Var på euro nails i Växjö! Kostade bara 470 kr å de var de värt!
Jag gjorde ingen förlängning utan hon bara stärkte dom med gelé. Mycket fint!
Var sedan på 4 krogar som ligger vid växjösjön! Jisses vad gott de var! Å helt underbart väder! Vi satt ute under parasoll dock men de var så skönt!
Sen var vi & köpte mjukglass. Åkte hem för att inta badet hihi de var ju så varmt!
Efter de så blev de slapp i soffan ihop med svåger & mannen till dum dummare..
Nehe ta & fixa ihop badkläderna nu! Ha en underbar dag i solen alla!!!
Pussel & kräm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards