Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Linda - 20 juli 2012 20:23

Japp de skulle det visst bli hos storebror.. Dom tycker visst att de är roligt å spännande med att få sova nere hos Emil.
Själv sitter man i soffan med mannen & Martin & kollar på film. Ja kolla å kollar de var inte min typ av film. Men men trevligt med lite sällskap!
Imorgon blir det grille med Elisa & Björn! Mina Goa vänner <3 behöver lite glädje i mitt liv just nu.. Har vart tufft!
Men hörrni ni får ha en fortsatt trevlig fredags kväll alla fina <3

Av Linda - 20 juli 2012 12:06

Ett datum som jag & mannen håller kär! Våran bröllopsdag!!! De ska vi & barnen fira genom att åka in till 4 krogar & äta middag.. Den dagen ska vi bara mysa hela familjen <3
Idag blir det en tur till Ikea med bästa mammi & Tobias! Måste ha 2 byråer till Emil.
Mannen jobbar & står i med att renovera! Vad hade jag gjort utan en sån händig man?!! Haha jag kan tala om vad han sa då jag sa de till honom, jo du hade fått pilla på dig själv.. Ja ja han har humor haha xD
Nehe fixa till mig så vi strax kan åka..
Kram alla goa <3

Ovido - Quiz & Flashcards