Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Linda - 17 juli 2012 19:28

Ja idag har jag varken pratat i telefon eller träffat någon mer än familjen. Har legat & spelat, kramats med mannen, glott på tv:n. Ätit! Ja de är de enda!!
Är sakta men säkert tillbaka!
Ibland blir det för mycket bara, orkar Lixom inte med en massa folk eller nått ältande i telefon!
Får upplysa er jag brukar prata med på tele är att jag vill INTE prata om detta! Acceptera ni inte de så behöver vi inte pratas vid..
Jag har min man som jag får ur mig sakerna till å de räcker!!
Jag hoppas att man känner sig bättre imorgon.
Har haft huvudvärk & ont i ögonen av allt gråt :/ men de är lugnt på den fronten just nu. Men är fruktans värt trött...
Morgan jobbar & står i & jag skäms för att jag inte orkar med nått.. Men men de kommer väl...
Ne de är väl dax att ge föda till barnen!!
Go kväll!!

Av Linda - 17 juli 2012 10:58

När jag gjorde hjärtan i förra inlägget så blev det frågetecken! De skulle vara <3

Av Linda - 17 juli 2012 10:54

Känns som om man blivit överkörd av en ångvält!
Ont i skallen
Ont i ögonen
Känns skönt att ha min blogg att få skriva av sig.....
Är tacksam för alla ni som bryr er men snälla jag vill inte träffa någon & jag vill inte prata i telefon! Vill bara va ifred!!
När jag mår som jag gör så vill jag bara ha familjen runt mig...
Mannen kom igår & gav mig världens bästa kram ?
Ja de är mycket för honom oxå! Jag menar hans bästa vän har lämnat oss & han behöver oxå få bli arg & ledsen! Blev bara fel allting igår!!! Men även om de är bra mellan oss så har jag fortfarande hemska känslor kvar.. ?
Ni märker sen då jag kommer tillbaka men just nu så vill jag vara ifred, hoppas ni kan acceptera de!!
Tack för mig......?? älskar dig Morgan ???

Presentation


En galen & crasy 3 barnsmamma som skriver av sig imellanåt....

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards