Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Linda - 16 juli 2012 19:56

Ja de gör jag!!!!

Gråter av många anledningar! 

Känns som ett svart hål bara suger in mig

Begravning på torsdag de gråter jag för

Att mannen & jag är ovänner gråter jag för

Attt de små bara bråkar gråter jag för

Jag vill bara ha en KRAM!!!!

 

Jag tycker att detta är lika jobbigt jag......

Allt är upp & ner vänt just nu & jag undrar om jag någonsin kommer palla ta mig upp....

VARFÖR???? 

Varför skulle vi påbörja renovering för? Jag orkar inte mer nu....

Jag vill inte bråkas jag vill inte tjaffsa jag vill bara ha en kram....

 

Mina problem är bara en piss i havet när man jämför hur andra i min närhet lider. Jag lider med alla som förlorat våran vän!! Lider med hans familj... Men jag gråter för så mycket just nu....

 

Jag vill bara ha en kram snälla.... Allt jag ber om är en kram......

Fel läge att bråkas på... Men som alltid är det mitt fel..... Jag vet att jag är svår att leva med jag gråter & andra tror att de bara är synd om mig villket jag inte menar alls... De är inte synd om mig ett dugg jag är nog bara klumpig med orden...

 

Jag säger inget mer nu, ville bara skriva ur mig alla tårar..........

Ovido - Quiz & Flashcards