Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Linda - 28 april 2012 16:55

Ja idag blev det shopping på hög nivå... Var först på Rusta men där hade dom bara 1 bord kvar men inga stolar! Hur fan kan man beställa så lite stolar??? Hrm nötter. De kostade ju 395 kr där för 1 bord & 2 stolar.


  Det fick bli på City Gross för 499 kr istället! Ja har jag gett mig fan på att jag ska ha nått så ghhaaa så ska jag ha de me.

Sen blev det lite skoinköp till Emil. Dyrt sådant, har nog aldrig handlat så dyra skor i hela mitt liv.

  Över 800 kr kostade dom.. Är inte hundra på exakta summan men över de va de. Men men jag hoppas att dom håller längre än vad dom andra gjorde. Kollade även jeans mm men inget som Emil ville ha. Så det får bli på Snitz istället där han köper sina kläder.

Ja jag hittade en massa shyssta jeans till han men neee de ska vara på Snitz. Ja ja dom får sina favoriter dom små liven & de är väl tack vare hans mamma ha ha...


Sen var vi i alla fall på City Gross & handlade mat & en ny klotgrill. Våran andra höll ju på att gå sönder så de var dax för en ny.

Lite små sugen på att åka till Ikea imorrn, hrm undras om man kan få med svärmor?! hihi ska ta & prata med henne sen :)

Vill ha lite vaser mm. Ska igentligen inte ha nått speciellt men alltid kul att åka dit.


Ikväll kommer svärföräldrarna & brodern med barn hit & grillar.. Sen ikväll blir det nog att krypa under filten i soffan till nån bra film :D Vi får väl se vad man orkar...


Ha en underbar lördag alla goa....


Köss & Kram 

Skapa flashcards