Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Linda - 22 april 2012 17:54

Idag var det tugnt att stiga upp ha ha blykepsen på xD Vaknade vid 10:30tiden & blev helt paff att klockan var så mycket. Så kul man hade igår men skulle kanske inte tagit den sista drickan ha ha att man aldrig lär sig :D

    

Jag & min goa vän Åsa hade lite phototime i väntan på att gå ner till Ewas i vislanda. ( www.ewas.se ) Vi var en aningens sliriga men ack så jefla kul vi hade. Var hos Li på förfesten med ett par andra goa brudar!! Det var ett bra ös på bandet som spelade goa låtar. Dricka blev de i massor ha ha ha vgi dansade & minglade runt fram tills jag höll på att somna ha ha ha ne skämt jag var trött & en aningens yr ha ha ha så vi pallrade oss hem...

 

Det tog sin lilla tid att vakna till liv & bli en någerlunda människa igen :) Ipren & alvedon, massa dricka & en härlig dusch hjälpte till & efter så blev de pizzerian ha ha, vem orkade laga nån mat idag? Inte fan orkade jag de i alla fall..

 

Så till bloggens överskrift!! Det lönar sig att blogga!!!! Idag ringde Peter ( Telia ) till mig & hade gått igenom mina anmälningar på våran telefon mm. Måste säga att jag är grymt tacksam för att det finns människor som tar tag i saker & ting. Vi blev nöjda med ersättningen ( vill inte skriva ut hur mycket men vi är nöjda ) + att han även gav mig 5 hyrfilmer som en bonus hihi... Ja vi får hyra gratis 5 filmer genom Telias tjänster på tv:n. & det har vi utnyttjat idag, i alla fall med 1 barnfilm...

Har ju även fått av www.byggla.se 200 kronor på www.byggmax.se !! Jag har inte nyttjat de presentkortet ännu men ska göra det då vi ska fortsätta med Emils rum.

 

  Fick ett tips på marknaden igår av en som sålde vattenkulor som Orkideér trivs med. Jag handlade till 2 krukor. Blev kanonfint. Visst lite jobb blir det men ska testa om det är något jag vill ha till dom andra. Måste åka till Ikea me & handla mer sånna krukor. Kostade ju bara 20 lappen. Behöver 8 st till eller föresten 10 bllir de, ha ha ja jag har i stort sett bara orkideér hemma.

 

Jaha villken tror ni åker ut idag på Big Brother? Jag hoppas Hulda ( Hanna ) Jefla vad hon vänder kappan efter vinden. Falsk & jobbig! ( Min åsikt ) Spännande att se detta ikväll med Sonen Emil :D Det har blivit att vi 2 sitter uppe & tittar ihop.

 

En sak jag undrade om, hur blir man en bloggare som tjänar på sin blogg? Någon som vet? Hade vart lite kul & skriva om saker mm & fått lite betalt. Jag gillar ju att skriva om allt men jag vet inte vart man ska blogga för någonstans. Bara en tanke....


Ne nu ska jag ringa hem Emil sen får man väl utfodra kidsen innan läggdax...

Ha en underbar fortsättning på denna söndag då blykepsen hägrar...... Pussel & kräm på er <3

Skapa flashcards