Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linda - 19 april 2012 18:30

Halloj i stugan....


Japp torsdag idag & nu äntligen sitter man ner på röven i soffan. Jisses vad jag är trött idag.   Begriper ärigt talat  inte hur man kan vara så här trött jämt.

Men men jag ser fram emot imorrn då är det äntligen freeeeedag!!  Ne fy villken jobbig stil på texten... Ha ha ha ha ne jag kör på ;)


Theo kollar på Sunes jul ha ha ha Rudolf ska koka knäck!!!  mohahahahaha!!!! Jisses ... när Morgan skulle hjälpa ungarna med pepparkakshuset i julas då brände han sig & svor hrm liknar Rudolf lite ha ha ha ha....


Idag fick jag mina nya arbetsbyxor he he nu slipper jag mina andra med hål i röva ha ha ha... Så imorrn då jefla tar jag på dom nya...

Ikväll blir det lyxfällan & liiiite gotte, fan jag måste sluta med detta skit, hrm rullar snart ut. Men men jag älskar livet & alla dess tillbehör :D

Nehe strax ner en sista gång i tvättstugan & hänga upp den sista tvätten, ja  de ska göras innan jag slappnar av ordentligt...


Hej så länge........

 


Ovido - Quiz & Flashcards