Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Linda - 18 april 2012 16:15

jobbet & få dessa varma goa kramar från dessa små goa ungar!! Jag blir så glad över mitt arbete & skulle inte vilja byta bort de förutom att jag skulle vilja jobba inne på avd. Helst på småbarnssidan. Jag har 3 stora grabbs & de räcker med dom här hihi..

Sen har jag 2 underbara kollegor som jag faktiskt vill lyfta fram här i min blogg! J & C ni är underbara människor som man kan skratta med & jag hoppas att vi snart kan ta en liten wiiiin kväll & sitta & surra..

 

Sen har jag funderat & funderat & åter funderat över en sak. Jag vet faktiskt inte hur jag känner längre för detta.. Jag måste lära mig att sluta grunna så in i h....vete.... Jag är en grunnare så in i bängen tyvärr. Men tog mig i kragen innan idag & har insett nu att de är bättre jag struntar i de. All min energi går ju för i hundan åt till att grunna. Sen mår jag bara sämre av att. Så nu droppar vi ämnet!!!

 

Nu längtar jag till lördag kl: 17 ha ha ha då korkar Linda upp första cidern sen går jag in i dimman hihi... Tänker bara ta denna kväll åt att tänka på mig själv & INGEN annan!!! Jag ska bara vara den partyprinsessan jag innerst inne ÄR! Så se upp weset bor på lördag blir det åka av.. Hoppas bara att magen tycker desamma ha ha ha..

Bilder under lördagskvällen kommer på söndag :D OM det blir några bra då vill säga!!

( Åsa E vi får inte glömma gruppbild ) ha ha ha

 

Jaha vad händer hos er då? Ja ni får svara om ni vill ni som läser bloggen xD

 

Guuuuud vad skönt detta va att bara sitta ner 5 min & slappa, varför gör jag inte de oftare? Hrm ja de kan man undra, frågan är kan jag sitta still? Eeeh nepp... Jag är en hyperaktiv människa med många järn i elden. Å i like it!!

Men idag känns soffan underbar & jag ska minsann sitta här en stund till... Ja i alla fall tills tvätten är klar.

 

Humpyday mi friends.......

 

 

 

Skapa flashcards