Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Linda - 17 april 2012 20:00

Ha ha ha ha!!!

Japp de blir nog allt lite vampyrtittande ikväll ha ha ha. Fan att de ska dröjja ända till fredag innan man får se ett nytt avsnitt VD! Ghhaaa har väntat i 2 hela veckor & de är banne mig alldeles för länge..

 

Helst av allt hade jag velat se ett avsnitt varje dag. Attman kan bli så jefla besatt!! Hrm ja jag får nog ta lite gamla avsnitt av VD så man kan pigga upp sig lite!

 

Är ju apsnorig idag :/ Innan idag så nös jag typ 10 ggr i rad gissa om huvvet ble nojjig ha ha. Har haft en hyffsat bra dag på jobbet, har fått gosa med min favorit hihi :D Får tyvärr inte nämna namnet på denne underbara varelse ha ha.. Men jag ska säga de att denne godingen är så himla mysig kommer alltid med ett leénde emot mig & ska kramas & nu slänger h*n slängpussar efter mig ha ha ha ha.... Ja jag älskar mitt jobb... Skulle vilja vara mer inne på den avdelningen & jobba, meeen jag har ju inte utbildningen till de tyvärr. Men jag brukar få hoppa in i mellanåt då det saknas personal. Jag får nöjja mig med de.

Sen jobbar jag med världens goaste kollegor. EN stOOOr kram till er alla <3 ( Ni vet villka ni är ) J & C & I mfl..

Är så glad att jag fått den chansen att komma in i erat lilla gäng när vi arbetar.

Vi skrattar & ha kul & ibland då C sätter igång då jefla skrattar man så tårarna trillar ha ha ha...

 

Säger bara brun bil mohahahahahah!!!!

 

Ikväll kom Tesan min goa vän hit & hällsade på :) Som vanligt har vi 1000000 saker att prata om. Härligt!! Ska traska bort till henne me nån gång så man kan sitta ostört & snacka, nu hade jag ju kidsen svansande så de blev ju lite avbrott.

Jag kan säga er att Tesan är en kvinna som står med båda fötterna på jorden & är en sån älskvärd människa som jag ALDRIG vill mista. Har fler sånna vänner men hon är nog lite utöver de vanliga hon är min soulmate.. Hoppas bara vi kan fixa så vi kan åka till lisseberg till midsommar :D Måste snart boka hotellet om man ska få plats..

 

Ne nu får det räcka för idag.. Linda är trött i ögat & jag måste få se på lite vampyrer så jag stillar de behovet hihi..

 

Watch out i bite U!!!!!

 

Skapa flashcards