Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Linda - 16 april 2012 19:35

 

Började ju redan igår & jag känner väl de att ne jag är inte road helt enkelt..

Tankarna far runt & känslor tar över, de bästa är då jag jobbar för då behöver jag inte tänka överhuvudtaget på allt utanför.

Känns som om jag snart kryper tillbaka till min bubbla & där stannar jag tills allting ordnat sig.

Säga nått? Ne jag behåller de för mig själv helst.

Räcker de jag skriver ner här känner jag.

Små saker som man känner är rätt löjliga men blir stora inuti min lilla bubbla.

Små saker som jag stör mig på..

Usch kan de hända något kul i mitt liv snart? Vill skratta & ha kul.

 

Ja ja nog om den skiten de löser sig så småningom......

Idag har de inte hänt så värst mycket. Städat av lite till & tvättat sängkläder, för dom bytte jag inte igår. Pratat med mamma ang den idioten som slår sin hund, Polisen ska ta tag i detta nu enligt vad mamma sa & sen ska hon ringa djurskyddsnämnden imorgon eftersom den hon skulle prata med inte var där.

Hoppas dom sätter dit fanstyget så man slipper höra mer om idioten...

 

Gud vad slö jag blev...... Om man skulle hoppa in i duschen nu & sen krypa ner under dunet & få lite sömn.. Ja så blir det nog...Snart!!

 

Ses när vi hörs...... Natt på alla!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards