Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Linda - 12 april 2012 20:35

Ja jag blev de nu ha ha ha ha när jag läste ett inlägg i min blogg & fick se att en telianisse hade läst min blogg ha ha ha... De var säkert för att jag lagt upp en gammal telia logga i min blogg. Fast jag fick ju reda på att den var gammal ha ha ha...

  Detta är nog den riktiga loggan va? ha ha ha....

 

Nu till något helt annat, jag ska tydligen byta jobb oxå :)) Ja de fick jag höra ryktesvägen idag xD Ha ha ha ha den personen som sagt detta måste verkeligen gilla mitt jobb så mycket att dom tror att jag ska byta ha ha ha ha...

Bara en liten upplysning till er alla: Jag tänker INTE byta jobb den närmsta framtiden. Jag har underbara kollegor & underbara ungar så Nej tack jag stannar!! Har skrattat åt detta idag & tycker att de är roligt att det finns personer som intreserar sig för mitt...

Ja ja ne jag är inte arg för de, kul att folk bestämmer åt mig :D

 

Idag fick jag hem sminket & parfymen som jag handlat :)) Glad blev jag ha ha...

Jag var bara tvungen att blogga lite ikväll så att detta fick rinna av mig & nu lägger vi detta åt sidan & imorgon är det fredag xD

Härligt!!! På Lördag blir det Bowling med Åsa & comp & Martina & comp... Det ska bli helt galet kul!!

 

Ha en fortsatt trevlig torsdags kväll för de tänker jag ha :P Pussen & kramen <3

Ovido - Quiz & Flashcards