Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Linda - 11 april 2012 18:45

  

Så nu har jag utfodrat de 2 små grabbsen xD Den store har vart på fotbollsträning! Så han får rätt ta nått att äta själv ha ha ha...

Fick ju tvunget städa akvariet innan blääää... Att jag tvunget skulle köpa detta till Tobias. Men vad gör man inte för sina barn...

 

Nu ska jag strax välta omkull dom i sina sängar sen blir det att slå ner aset i soffan & slappa, fick en sådan skallebank så nu blir det inte mycket mer för min del.

Att man ska va så sautans trött i håvet ha ha ha...

Ne jag skulle bara tala om att jag mår förträffligt faktiskt & livet är alldeles för kort för att sura & gnöla ha ha ha...

God natt på er alla galningar som LÄSER min blogg som inte ger sig till känna att dom faktiskt läser den!!! Mohahahaha xD

Tjolahopp på er <3<3

Av Linda - 11 april 2012 15:44

Inte nog med att vi haft de struligt med våran Thomson nu fick jag en jefla påminelse om att jag inte skickat tillbax den!! Hallloooooo?? Är dom dumma på riktigt?!!

Nehe jag ringde upp & sa en rättans ord till dom! Blir så agressiv över deras skit beteénde. Ne säger killen i telefon, de brukar skickas många påminnelser som tyvärr är fel.. Jaha & då ska kunden hålla på att skita knäck för? Att betala 995 kr för nått jag inte har kvar?!! Ne fy Telia!!!!

 

Att dom inte lär sig!!! Usch jag tycker att jag har haft en del aggressioner inom mig ett bra tag nu & de kanske ska släppas ut? Hrm ja fast släpper jag ut allt så försvinner nog alla ha ha ha ha för de blir inte roligt!!

 

Gick & retade mig igår på folk som glider på bananskal hela förbenade tiden!! Mög säger jag bara... Tur man har rent mjöl i påsen själv... Blir så bajs arg på folk som tror att man är dum i huvudet!!! Ghaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

 

Ha ha ha ha ha ja de var ett litet utsläpp ha ha ha xD Skönt va de, fast jag har ju min bästaste kollega på jobbet som får ta en hel del skit ha ha ha :)) Fast hon har inget emot de..

Ikväll fortsättning på Alcatraz. Bra serie men jag & mannen somnade ha ha.. Vi börjar ju titta så sent, men ikväll ska vi sitta upp i soffan & försöka i alla fall ha ha ha..

 

Nehe kanske kommer in senare & slänger ut lite till nu har jag inte tid att sitta här nått mer.....

   Var bara tvungen mohahahahahahahahahahahahah!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards