Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Linda - 10 april 2012 19:31

dag har de vart.. Visst magen har vart lugnare idag med ett litet inslag av oro, men de är nog bra att man håller igång istället för att vara hemma & ligga & bara känna skiten. Har jag saker att göra så tänker jag inte på smärtan.

 

Idag har jag även vart på banken, Emil ska nu få ta ytterligare ett steg in i vuxenvärlden & har fått ett bankkort. Ungkonto eller ja vad de nu hette men de ska vara så han kan ta lite mer ansvar över sina pengar & att han ska lära sig hantera att ha ett kort. Han är duktig som attan redan men ibland kan de bli en del vanvettsaffärer, så detta ska bli spännande att se hur han fixar de..

 

  

Nu längtar jag lite till lördag hihi :)) Ska bli trevligt som attan med tjejerna & grabbsen med bowling xD  Sen har vi nästa lördag jisses då jeflar blir det galej :D

Hoppas bara att allt passar som jag ska ha på mig.

Trevligt att man har en del att se framemot. Efter nästa helg så får jag i alla fall stanna hemma ett tag så man kan fortsätta med våran renovering, de får bli mer framöver.

Spara spara pengar så vi kan bli klara innan semestern...

Ne nu så blir de lite slapp i soffan innan dunet ska värmas xD

 

Have nice my friends <3

 

Presentation


En galen & crasy 3 barnsmamma som skriver av sig imellanåt....

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards