Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linda - 9 april 2012 20:26

Ja de började efter middagen... skitmög!! Jag skulle aldrig har ätit. Men de var skönt så länge de varade ja jag menar icke smärta. Får leva med denna skiten tror jag. Skit ska skit ha... Vet inte vad de är som gör att min mage inte klarar av maten jag äter, visst lite vet jag att jag ska vara lite försiktig när det gäller stark & fet mat.

Har nått med röda/vita blodkroppar. Men men shit happends... Släpp detta nu & försöka gå vidare....

 

Har handlat rosa byxor ha ha ja jag vet ju inte om dom passar, jag tog en chansning.. Sen fick jag ett rosa linne av Emmie. Så jag har min rosa/svarta outfit klar tills den 21/4.. Ja om de nu passar ihop vill säga. Har även handlat lite smink :) & parfym. Behövde lite nytt eftersom de håller på att ta slut.

Jag handlar mitt smink på www.bubblebox.se

        

Det skulle inte ta mer än max 3 arbetsdagar så denna veckan har jag de.

Imorgon ska de bli jobb, hoppas bara att jag fixar de utan att behöva ränna på toa. Å nej det smittar inte utan de är min jefla mage som krånglar.

Hoppas denna veckan går fort så de snart blir helg igen :)

Ska ringa Nuna i stan för att boka tid till dom så jag kan nyttja presentkortet jag fick till en lyxbehandling.

Ska bli skönt att få bli lite ompysslad :)

 

OM just DU läser detta blogginlägg så kan jag tala om för just DIG att jag saknar dig oerhört mycket... Vet inte vad som har hänt men de känns låååångt borta :( Jag hoppas att vi hittar tillbax en vacker dag.   

 

Nehe om man skulle se en stund på BB innan man somnar.

God natt alla söta varelser där ute.....

 

Ovido - Quiz & Flashcards