Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Linda - 7 april 2012 21:54

Min påskhelg började kanske inte så bra tyvärr. Åt lite väl mycket av de goda som jag igentligen inte skulle ätit. Fick grymt ont i magen med knipsmärtor & kramper. Största delen satt jag på toa :( Men men idag är de väl en aningens bättre eller ja åtminstonde så jag orkar vara på benen.

Det tar ett par dar innan jag är helt ok.

 

Men nog tjötat om min strulmage, idag åkte jag, mannen & Tobias till Ikea medans syrran passade Theo ja mamma var oxå med & satt här hihi. Jag hittade presis vad jag ville ha denna gången i alla fall.

      

Byrårer & lampa & lite till våra bankpapper mm, ordning & reda ser ni!!! Lampan kunde jag bara inte skita i :) Perfekt till hallen & kostade inte mer än 79 kr.

Nu har man i alla fall fått iordning & jag har hittat mitt skrivbord igen ha ha ha under all skit som låg på. Men nu finns det plats igen för datorn & när jag ska göra räkningarna.

Nästan allt är sorterat. Theo har fått in sina kläder i sitt rum villket känns skönt, nu har jag allt samlat på ett ställe. Ja förutom de som hänger.Köpte oxå 2 st tvättkorgar som passade perfekt nere i tvättstugan, en föör ljustvätt & en för mörk!

Hittade lite till som jag skulle vilja köpa men jag fick stoppa lite eftersom de är ett tag tills de kommer in pengar.

 

Tobias handlade en dator stol :) Han hade sparat pengar så han köpte en för 299 kr.

Ikväll har vi tittat på Happy feet 2   Säger bara att villken underbar film. Glädje, tårar & skratt!!!

Vi har haft en underbar kväll även om lilleman haft en sockerkick!! Ha ha ha lite för mycket godis ha ha.. Fast han somnade ganska så snabbt efter han lagt sig.

Älskar min familj så oerhört mycket! Finns inga bättre... <3

Appropå de så firar jag & älsklingen 4 år som gifta i år :D Får väl ta & hitta på nått skojjsigt då. Funderar på om vi ska ta en tysklands tripp ihop med barnen & bila runt. Hrm ja vi får väl se...

 

Ne nu blir det Ghost Adventures ett nytt avsnitt för denna veckan. Ska försöka vila & ta nya tag imorgon...

 

Sov gott alla.......

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards