Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Linda - 2 april 2012 17:01

Ja så är de!!

Har haft en bra dag på jobbet, fast lite boring de fanns ju inga kids som sprang & lekte i lekhallarna eller kollegor att snacka med, jo min bästa kollega fanns ju med fast hon städade avd. Men jag fick jättemycket gjort. Så nu ska de bli skönt att rulla igång igen :) Snart helg jö ha ha ha... Påsken väntar runt hörnet, visst påsken är inget stort så för mig, men visst barnen ska ju få sina påskägg. Men de blir väl nog bara lite grillning sen mys med familjen..

  

Om jag inte kommer ihåg att säga de sen så önskar jag alla en trevlig påsk!!

 

Igår rann de ur mig av en massa ord & känslor, de känns så skönt idag & jag tänker faktiskt inte mer på de, jag är mer värd än så!!

Känns lite som en blyklump har försvunnit från magen inte allt men en hel del.

Ni som läser min blogg vad ska ni hitta på i påsk?

Inte för att jag tror någon svarar eller jo nån vet jag gör de men folk bara läser "snokar" här de var bara 2 st som ville ha lösenordet då jag hade lås på den sen då jag hade den öppen igen så hade jag uppåt 50 pers!! Trist att folk inte vill ge sig till känna om dom läser den eller inte..

Nehe jag tycker de låter som om mannen ska riva stället nere i källaren xD Ha ha ha får nog ta & kika efter...

 

Tänk innan du öppnar matinkastet & sopa rent framför din egen dörr innan du kastar skit på min!! Todelidoo :)

Ovido - Quiz & Flashcards