Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Sova vad är det???

Av Linda - 29 mars 2012 18:07

Undras hur många timmars sömn man ska få inatt!!

  

Ja de är kämpigt att vara förälder! Ja jag vet att jag inte ska gnälla & att det finns dom som har det värre, MEN Linda blir sååååå jefla grinig då jag inte får sova ordentligt!

Men men mina barn blir stora dom med & snart sover dom väl dygnet runt.

Fast jag ska ärligt säga de att jag längtar tills dom blir nått år till så dom förstår att deras mamma behöver mer än 4 timmar för att vara en bra mamma   

Jag blir såååå grinig! Men ikväll blir det nog lyxfällan & sedan blir det hopp ner under dunet med BB eller nått annat. Tycker jag har tröttnat lite, dom är så trista att titta på, ja förutom då de är fest då är de väl någerlunda lite underhållning men se dom sätta på varandra under täcket & sitta i soffan & leker snurra flaskan & fiser nee de förra omgångarna med BB de var bra mycket bättre.

  Fattar ni?????? Ghaaaaaaaaaaaaaa..... sova sova säng säng säng zzzzzzz....

Jaha vad kommer att ske i mitt liv denna helgen då?

Jo imorrn ska man ner till hotellet med mannen & hans herrkompisar på Musik quis.. Lär väl inte få en syl i vädret ändå men visst de kan ju vara kul..

Dricka lite starkvara känns ju ok. Fast lär väl inte bli så sent. Sen kan de va kul att gå ut bland folk villket jag inte gjort på ett tag.

Lördag blir det nog grillning ( hoppas jag ) alltid gott dagen efter ha ha... Vet i fan vad som händer mer den dagen, vi tar det som de kommer. Söndag vet jag inte heller ha ha ha xD

Sen var denna helgen slut ha ha...

 

Har jag nått att säga igentligen idag? njaaa.... Nee jag orkar inte dra upp skiten idag får ta de en annan gång. Hela min kropp skriker av smärta att den orkar knappt sitta upp mer utan jag ska ta mitt äääs & slå ner de i soffan & där ska jag ligga fram tills 21:00 ( då slutar Lyxfällan )!!!

 

Have fun all out there... Peace love and pittbulls!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards