Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Vab & målande.....

Av Linda - 19 mars 2012 20:15

Idag var jag nere på Vc & Theo fick de konstaterat att han har halsfluss & lite rött i hörselgången. Suck de var vad jag befarade. Men men jag är hemma imorrn oxå sen får Morgan  varahemma på Onsdag fram till middag. Jag har ju lönesamtal vid 13 tiden & därefter så får jag traska hem & lösa av han. Ibland får man pussla.

 

Har målat som f*n ikväll, men nu jädrar i att har jag ont i kroppen så de får bli mer imorrn. Längtar tills vi kan fixa golv så de blir klart. Men men få ta en sak i taget. Ska nog ta & måla taket innan vi lägger golv, kan vara ganska bra eftersom jag är en slabbmaja ha ha ha..

Sakta men säkert blir det klart. Röjjde även ut skit som stod under trappan, jisses vad galgar vi hade. 1 & en halv sopsäck blev de, men jag ska skicka alla till tippen..

Har galgar så det räcker i garderoberna. Sen var de en annan massa skit. Allt är uppburet & satt vid garaget ha ha ha en liten pik till min älskling att ta en tur till tippen, undrar om han fattar vinken?! he he he...

Har nog aldrig rensat ut så in i bängen med saker. Men nu har jag knappt inget mer att slänga & de är skönt & så ska det förbli.

 

Har tvättat 2 maskiner idag & inväntar bara på att den siste ska bli klar så man kan hänga upp & sen take a shower :D

På fredag ska jag "leka" Dj ha ha ha hur nu detta ska gå :D Emils klass ska ha klassfest. Kan ju bli spännande...

Sen på lördag ska vi nog bjuda ner svärföräldrarna på käk.

Sen var den helgen över.. Fort går de nu. Längtar till sommaren, sol & värme. Behövs nu känner jag.

 

Ne nu ska jag banne mig ner å hänga tvätt sen blir det en varm dusch & sen hopp ner i dunet. Se ifall mannen är pigg på en film :) Emil sover borta & de andra sover ( tror jag )

 

Go natten på er alla <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards