Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Händer en del!!!

Av Linda - 15 mars 2012 20:45

Ja visst gör de... Jag börjar med lite roligt!!

www.byggla.se kan man starta en egen liten sida då man renoverar :) Fick ett erbjudande av en som läst min blogg som håller i detta tydligen, jag skulle få ett presentkort på 200 kronor på ByggMax om jag startade upp en sida där & skrev & länkade på min blogg, givetvis vill jag de då jag tycker de är så roligt att renovera & inreda. Kul när det dimper ner sånna förfrågningar :D... Jag kommer oxålänka till min facebook då jagkommer dokumentera så gott jag kan. Kanske inspererar någon annan till att vilja fixa hemma.

Så klicka in er på www.byggla.se & kika runt!!! Jag uppdaterar mer då jag gjort mer!!

 

Ok över till nått mindre kul, Theo har ikväll åkt på feber :( Lillen satt & sa att mamma jag har ont i huvudet, tog tempen & termometern rasade ganska fort upp till 37.9 & jättehängig, visst kanske inte jättehögt men i mina ögon feber..

Så typiskt då mannen är borta, allt var ju klart tills imorrn, skulle lämna på morgonen & hämta efter middagen. Men nu blir det vila för lillgrodan. Visst det var väntat för i stort sätt alla hans "kompisar" hos dagmamman har vart sjuka på ett eller annat sätt medolika sjukdommar, så de är ju inte konstigt att hanoxå skulle trilla dit!

Hoppas bara att de håller sig till feber då vi ska iväg på söndag & de vill jag ju inte missa. Gör jag de så börjar jag fan lipa :( Har gått & längtat efter detta nu sen jag bokade.

 

Hände en sak på jobbet idag som gjorde att jag sjönk totalt ner i skorna, visst jag försökte skaka av mig de värsta. skriver inte ut varför eftersom jag inte riktigt lita på folk, men jag kan säga att jag blev uppriktigt sagt ledsen...

Har vart ledsen ett tag & det känns.. Jag vet inte vad jag gör för fel, men jag passar nog inte in längre.

Bara till att acceptera läget & gå vidare. Jag vet inte vad jag ska säga om de men ledsen är jag.

Ber inte om medömkan alls utan här skriver jag allt som jag känner. Detta är ett sätt för mig att få ur mig skit & oro.

Jag mår för övrigt bra men kan lixom inte släppa känslan som får mig ledsen.

Saknar min bästa vän & man <3 Hade velat krypa upp i hans famn & bara prata ut om saker & ting. Älskar den mannen så otroligt mycket & de är jobbigtdå man inte ha han hemma när man verkeligen behöver någon att luta sig mot.

Jag är en självständig kvinna, så tro nu inget annat jag KAN klara mig själv men Morganär mannen i mitt liv & min bästa vän &när han är borta så saknar jag han enormt mycket!! Han kan jag säga ALLT till utan att han dömmer mig eller ser ner på mig. Han lämnar aldrig mig ledsen utan när jag mår som jag gör så finns han ALLTID här.

Idag kom jag hem & fick se denna:

  

Blir man glad eller?? Han kan konsten med att pigga upp sin fru, han vet presis vad jag blir glad över.Det roligaste är ju de att jag sa igår när vi var i affären att vad fin den blomman va sen gick jag bara :) Jag tyckte att den var för dyr så därför köpte jag den inte he he, men Morgan gjorde <3<3

Ja som sagt han är iväg &ikväll får jag väl bulla upp med nått att titta på för jag kan INTE sova när han inte är hemma, jag gillar inte de & nu när Theo är sjuk så lär jagväl vara orolig ifall han börja spy eller nått eller få högre feber under natten. Suck såååå boring....

 

Nä men nu börjar jag känna att jag fått ur mig de mesta. Fast allt är ju inte borta & tyvärr så löser inte bloggen några problem heller. Men jag fick skriva av mig en del & det känns bra!!

Får väl bli BB vid 22 sen ska jag krypa under dunet & kolla på nån serie eller fortsätta med BB. Ja ja vi får väl se vad som sker...

 

Nattis på er alla & glöm nu inte att kika in på www.byggla.se kanske tilltalar er oxå som detgjorde för mig :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards