Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linda - 14 mars 2012 19:39

Ja de kan man fan undra om jag fått i mig... Har härjat hela helgen nere i källaren som ni vet, har små pysslat varenda dag nu & givetvis hållt efter med tvätten, så skönt å se att de inte är nån smutstvätt, undras hur länge man kan hålla samma tempo med de...

Fick en otäck känsla i bröstet innan :( De högg som tusen nålar & varade en stund, har aldrig kännts så innan.. Men men de går väl över.

Imorrn blir de att jobba sen ner & hämta Theo busen hos dagmman sen hem. Sen hoppas jag att Tesan kunde komma hit :) Länge sedan man träffade henne:) Hon renoverar ju presis som vi, lite kul att få insperation av varandra.

 

Hrm har igentligen inte mycket att säga mer än att jag tror nog att sängen lockar nu & de blir nog nått att titta på. Tror nämligen att jag snart kommer duka under när som. Inte på direkt humör & känner mig lite off. Men men inget som rör mig i ryggen igentligen.

Skriver nog mer imorrn :)

 

Over and out!!! Sweet dreams all....

Skapa flashcards