Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Linda - 4 mars 2012 20:46

Söndag & ett barnkalas till avklarat!

I lördags hade vi släktkalas för Tobias, han fyllde 9 år! Han var jättenöjd för allt han fått.

Han fick:

* en onepiece

* Lego i massor

* Presentkort på stadium

* Pengar

* Blommor

* Spel

* Godis

* Kläder

Ja gud vet vad han fick mer.. Men som sagt haft en nöjd kille i alla fall...

Nu sitter man & pustar ut framför datorn, nyduschad & trött..

Inväntar att BB ska börja, sen blir det sängen direkt & ska väl glo en stund på 24/7.

 

Haft en liten period i helgen som jag grunnat lite, känner mig lite deppig mm... Vet varken ut eller in längre. Men sen är de så att jag pallar inte att bry mig mer utan jag är den jag är & jag tänker inte ändra mig för de..

Har insett att jag är en mycket trist person... Jag hälsar inte ofta på någon längre, jag orkar inte gå ut & festa utan jag sitter hellre hemma med familjen & myser. Jag kan förstå att mina vänner tycker de men sån är jag, har väl blivit mer hemma mamma/ fru.. Visst jag älskar att gå ut & festa till de imellan åt & dansa mm. Men jag orkar inte de så ofta, tackar nej till de flesta fester som man blivit bjuden på men men kan inte folk respektera att jag inte vill ut & festa mm så kan de va.

Det är likadant att INGEN kommer hit & hittar på nått här utan inbjudan förstås... Knappt de heller. Har förlorat en del känner jag på mitt trista jag,tur man har sin familj å ha skojj med..

Usch... Kännde att jag ville skriva av mig lite bara...

 

Nu börjar BB så have nice!!!!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards