Mitt liv!!!!!

Alla inlägg under februari 2012

Av Linda - 9 februari 2012 19:32

Idag somnade min lilla mormor in för att återförenas med morfar. Mår ingen vidare men vet att de är livets gång. Man föds man dör så är det men gud vad ont det gör i hjärtat.

Har inte träffat mormor sedan morfar dog ca 10 år sedan, har mest vetat info om mormor från mamma.

Men det känns ändå ledsamt då man har många minnen från barndommen ihop. Var där på en del sommrar & jag & sis lekte i deras lilla fågeldamm.

Mormor lagade alltid köttbullar med potatis & gräddsås, ja bara en sådan sås som hon gjorde.

Idag somnade hon in & blev den vackraste stjärnan på himlen.

Gör så ont i mitt hjärta, & min lilla mamma jag älskar dig & du ska veta att vi finns här borta när du än vill.

 

Lev idag för imorgon kan det vara försent & tala om för era nära & kära hur mycket ni älskar dom....

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards