Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Helgen snart slut!!

Av Linda - 26 februari 2012 19:54

Haft en bra helg med massa saker att göra...

Var föräldraledig i torsdag & begravning på fredagen. Det var en fin begravning & det var trevligt att få träffa min morbror med familj,även om det var under trista omständigheter. Hoppas att vi snart kan ses igen under roligare tider.

 

lördag var jag, Emil & Tobias inne i stan & shooppade loss. Jag hittade i stort sätt allt jag ville ha. Matta hittade jag oxå fast på rusta, endast 499 kr jag blev glad ha ha... Chilli hade inte gardinerna som jag ville ha men de hade maxi & dom var bra mycket billigare än vad dom tog där. Sen lite ljuslyktor & kuddar till soffan, en löpare till bordet & 2 hjärtan & en pläd hihi.. Allt kom på plats då vi kom hem :)

Var inne på Gina & handlade:

* Ett par jeans

* 3 par strumpor

* Ett linne

* En randig tröjja

* Ett armband

* Ett par svarta leggins

Ja jag hadde verkeligen spenderarbyxorna på.

Det blev kanonsnyggt ( enligt mig ) i tv-rummet.

Sen åkte vi till min farbror & hans familj,han hjälpte oss med färg. Sen fick kidsen kläder som mina kusiner haft. Vi är sååå glada av att få ärva kläder. Emil passade på att köpa ett par byxor på snitz. Skitsnygga men fan vad dyrt de är där inne... 500 kronor för ett par byxor. Men men han gillar kläderna där så då får de bli de.

        

Ja klocka köpte jag med :) Big Ben, eftersom vi vart i London så tyckte jag att den passade. Tror jag ska börja fundera på hur jag vill att de ska se ut i Tobias rum sen då han flyttar in i Emils gamla.. Emils rum har jag redan tankar på hur jag vill att de ska se ut. Blir ljusa möbler eftersom jag redan har tv-bord, fotöljer som är ljust trä. Sen den bruna mattan ska vara under & hans skrivbord är ju i ljust träslag. Han ska få vår soffa sen då man fått iordning på allt.

Ska väl börja måla i veckan, fast de får bli på kvällarna då kidsen lagt sig. Blir tufft men de ska göras, mannen har idag isolerat väggen till hallen & plastat & satt in eldosor. Ska ta litekort sen så ni kan följa lilla renoveringen :D


Imorrn blir det jobb sen på eftermiddagen kommer sis & ska natta över :) Ska försöka komma på nått gott att göra till kvällsmat. Hrm får tänka tills imorgon. Nehe strax Big Brother, undras vem som kommer åka ut. Vågar inte tänka på de utan hoppas att svenska folket röstar på rätt...


Ha det så bra sweet angels <3

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards