Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Linda - 11 februari 2012 18:47

Ja då var de lördag kväll redan....

Lite smått sur för de inte gick som jag ville idag.. Sen att helgen bara susar förbi mig som en fis.... Jäkla att de ska gå så snabbt. Visst veckorna går fort dom oxå men helgerna kan väl vara lite segare med tiden eller?? Ja ja får väl glädjas åt att man har söndagen me. Ska sovalänge imorrn, hrm gjorde jag idag med.

 

Vecka 8 ska mormor få komma till ro & lysa starkt som stjärna på himmlen. Skönt att jag redan hade tagit ledigt den dagen. Inget kul alls men ett måste..

 

En annan sak jag grunnat på idag & de är att... Ne visst ja bloggen är ju som sagt öppen så de är väl bäst att inte skriva nått så man hänger ut folk... Suck!!!

Mannen är iväg ikväll med :/ Hoppas att han hittar hem tidigt så man kan krypa upp i hans famn & mysa. De behöver jag nu känner jag, är man i stillhet & inget att göra så kommer allt fram...

 

Snart blir de mellodifestivalen med ungarna ja utom Emil som tvunget skulle till gården. Han har blivit stor...

 

Ne nu orkar jag inte skriva mer..

Go kväll.......

Ovido - Quiz & Flashcards