Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Linda - 29 januari 2012 20:30

Söndag idag... Vaknade imorse vid 4:50 & började grunnapå om de var jobbedag eller söndag... Skönt då man kommer på att de är bara till att vända sig & somna om.

 

Har haft en trevlig dag förutom att man är ruskigt illa däran i magen. Ja denna magen tror jag ingen vill ha. Jisses vad många toalettbesök jag gjort idag. Vet inte varför längre så jag ska inte skriva mer, blir tjatigt som fan...

Men men vi har vart hos pappa & Annelie idag & dom passade Theo under tiden vi gick i affärer. Emil skulle ha termobyxor & sen handlade han på New yorker. Han handlade:

* 1mössa

* 1 rutig skjorta

* 1 munkjacka

* 2 t-shirtar & han betalade under 400 kr för de. Inte dåligt de :D Han börjar bli stor nu :D

Sen passade vi på att handla födelsedagspresent till Theo som snart fyller år.. Tobias handlade lego för sina pengar. Dom är duktiga på att spara dom små liven.

På min födelsedag ska jag & mannen titta på hockey :D Yay.... Lakers vs Linköping... Det får bli min present hihi... Sen ska vi ha lite kalas hemma med barnen, får väl ta & äta något gott innan vi åker..

Ja renoveringen står stilla just nu, allt handlar om pengar denna månad. Får invänta tills nästa tror jag, visst vi har undanstoppat men får nog fan vänta. De kommer kosta skjortan allt...

Men de kommer bli så fint då man får iordning där nere.. Klinkers i hela källarhallen sen måste jag åka till ikea så man kan fixa lite shyssta lampor mm..

Ne jagorkarinte mer nu så dax att hoppa ner i dunet & titta på nån film...

Kram & god natt   

Ovido - Quiz & Flashcards