Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Lite allmänt trött på vissa......

Av Linda - 24 januari 2012 13:55

Ja de får väl ändå finnas gränser hur människor får bete sig??? Eller??? Känner mig som en jävla gnälltant!! Men de får jag lov att vara känner jag.

En del är bara för mycket, känns som om en del slicka röv för vissa & en del åker med på ett bananskal... Men jag då?? Ne jag varken slickar röv eller åker på bananskal.

Känns som en del springer & snackar så fort man skrivit nått.. Bestämma får man de??? Hrm nä....

Jag funderar allvarligt på att söka annat jobb.. Visst jag har det bra så med att man jobbar i samma byhåla som man bor på, sen att man har sina barn nära om det skulle hända nått. Men visst fan undrar man ibland hur det skulle vara att jobba någon annanstans.

Känns som om jag bara kan njuta då alla andra är glada, ja jag vet de lät weird men ja jag fattar vad jag menar...

Huvudsaken är väl att jag fattar vad jag skriver för nu kan inte alla läsa min blogg villket känns skönt. Jag menar inte att den ska vara hemlig så jag kan skriva namn på personer utan jag vill bara inte att vissa jävla snokare ska kunna läsa...

Nehe nog med gnäll, sitter med lillgrodan här i soffan, han är inte riktigt piggelin men får hoppas att han blir piggare till på torsdag. Nu ska jag spela lite...( Koppla bort hjärnan )

 

Hej hej..........................

 
 
Ingen bild

Ewa

24 januari 2012 18:32

Du är för söt, ja, tur att du förstår, men jag kan säga att jag förstår dig oxå. Tydligen så är det så att dom som är raka och ärliga inte är välkomna i arbetsbranschen, alla säger att ärligheten varar längst men jag undrar om det stämmer verkligen. Sen att du är en mycket effektiv och duktig på det du gör???? är det inte värt allt.. hmmm ja, jag undrar hur vissa ser på saker och ting, men vem vet jag kanske är helt ute och cyklar. puss på dig och fortsätt vara den du är för det är den Linda jag älskar <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards