Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Lite småttirreterad på mig själv....

Av Linda - 19 januari 2012 08:16

Ja de kan man lugnt säga. Kan ju börja med att febern går sakta men säkert ner. Tog tempen nu då grabbarna gått till skolan & den visade 37,6. Ingen feber enligt mig. Visst den kanske inte har gått ner helt om man ska gå efter vad jag brukar ligga på. Men de blir jobb imorrn & de är jag glad för. Klarar inte av detta med att gå hemma. Hatar att vara dålig! Tror att pressar man sig själv att bli frisk fort så tror jag kroppen lyssnar. Har fan inte råd att vara hemma så de blir till att jobba på uta h**e nu...

 

Ja ok åter till varför jag är irreterad,var dum igår & jag ångrar mig som fan. Funderar på varför jag gjorde som jag gjorde... Tycker synd om den personen som fick skiten. Kan inte mer än säga förlåt & tala om hur ångerfull jag är!! Man skäms för de beteéndet som man har ibland. Kanske kan vara så att jag behöver bearbeta vissa saker för att kunna hålla dom känslorna i schack... Vet inte hur jag ska kunna gottgöra saker & ting men men jag får skämmas & hoppas på att bli förlåten.....

 

Idag blir det i alla fall att fixa energin tillbax så man kan jobba imorrn. Får alltid ångest då jag är hemma från jobb, kan inte riktigt koppla av utan vill gärna jobba. Men igår hade de inte funnits en chans till att jag hade pallat. Brukar inte ha så hög feber men igår hade jag de & skiten gör mig svag & helt hängig.

 

Vi får se hur helgen ser ut.. Vet bara att imorrn ska jag ner till Gif dig tid & fixa lite med håret & brynen/fransarna... Spännande har aldrig gjort de hos en frisör innan... Noppat brynen har man ju gjort men inte färgat. Men de blir säkert bra då man haren toppenfrisör som alltid lyckas med att göra en snygg :D

 

Ne nufår de bli lite vila.....

 

Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards