Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

38.9

Av Linda - 18 januari 2012 13:00

Vaknade imorse vid 5 & kände mig varm & yr... Gick ändå upp & klädde mig, men de sket sig stort sen, orkade inte vara uppe så de blev till att bädda ner sig i sängen igen.. Ja ja jag SKA jobba på fred that´s it!!! Jag ska ju för i hundan till frisören så frisk ska jag bli & kroppen har då 1 dag till på sig att friskna till på.

 

Hatar hatar att vara sjuk i feber jag blir så medtagen & är helt väck. Nu först med en massa alvedon i kroppen så kan jag sitta upp vid datorn... Eller ja halvsitter i sängen då... Tankarna flyger omkring i huvvet på mig ang gårdagen. Varför inte bara släppa de? Ja de kan man undra, är inte alltid så lätt att släppa sånna saker. Nästan så jag blev otrevlig mot folk.. Det handlar ju inte om NÅGON annan än mig själv!!!

En del tror ju att de är dom jag menar.. Men de är så svårt att förklara sånt här & Jag tänker inte berätta så snälla fråga mig inte... Detta är något som jag vill behålla för mig själv. Ja Morgan vet en del men där stannar de oxå..

Litar inte på folk längre, vad säger dom när jag inte är där? Ne detta är absolut inget som jag kommer grunna mer på. Det som hände mig igår stannar oxå innanför mina väggar!!!

Ne usch nu får jag allt vackert lägga ner huvvet & vila så jag blir fri från skiten.......

 

( Fredag ÄR jag frisk )

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Presentation


En galen & crasy 3 barnsmamma som skriver av sig imellanåt....

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards