Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Linda - 17 januari 2012 19:10

Som jag trodde.....

Vet inte vad jag ska skriva här så man slipper få skiten kastat i nyllet sen...

Är bara trött, trött på allt!!!

Vad man än säger & vad man än gör så lyckas jag alltid att få de till skit!!!!

Är inte lycklig idag & är inte glad...

Men de är inte meningen heller....

Så här är de alltid....

 

Känns sorgligt

Känns tugnt

Vill så mycket

Allt blir bara dumt

Energin går åt ut i de tomma intet

Folk förstår inte

Ensam ja

Familjen finns

vet

Men min lyckliga känsla då

Borta

Kommer den igen

Troligtvis

tar tid

lycklig vad är de

Sårar andra tyvärr med allt

Känns som en gerg & dalbana

En nattsvart sådan

Om jag ändå kunde slippa detta & kunde se ett ljus lite längre fram.............

 

Ingen direkt dikt men jag bara kände att orden ville komma ut. Är defenitivt ingen diktare men ibland bara vill man få skrika ut en massa....

 

 

 

 Förlåt.............

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards