Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Linda - 9 januari 2012 19:18

    !!!!!

Hrm ja jag skiter snart i allt..... Är det NÅGON som lyssnar på mig???? Ghaaaa jag blir tokig...  

Varför säger jag saker för överhuvudtaget??? Skiter i att nu, de får väl tiden utvisa hur jävla bra de blir....


Uppfostra kids är inte de enklaste, ne det har tagit sin tid att lära dom att sätta in i diskmaskinen, men detta eviga jäkla bråken dom har sinsemellan... Suck!!! Ibland undrar jag varför jag ens skaffade ungar. De är ju ändå ingen som lyssnar... Eller jo en del ggr lyssnar dom & försöker vara snälla, men då handlar de om att dom vill ha saker.. Är jag bara en person som ska hålla dom med pengar & saker????

De började bra denna dagen men slutar i skit!! Äsch jag ska strax lägga mig så jag kan få lite lugn & ro.


Har fått tänka på en hel del saker idag, jag gör de inte medvetet utan de bara ploppar upp.. Tänker ofta ja jag vet jag är en grunnare & har alltid varit. Vissa ggr är det bra för mig & vissa ggr blir det bara för mycket.. Ja ja det brukar lugna sig efter ett tag då jag fått vara för mig själv.


Jag vill så mycket men jag kommer aldrig till skott med sakerna som jag vill göra. Jag vill börja träna något men få tummarna ur därbak är fan inte det lättaste. Hade jag haft råd så hade jag tagit en personlig tränare som hade sparkat igång mig på riktigt!!! Hjälpt mig att visa hur jag ska äta rätt så jag kan bli av med dessa öveflödiga volanger som satt sig mitt på som en jävla bilring.....

Men nu har jag inte råd att betala en personlig tränare utan ska bara lossa på de där tummarna så man kan inse att jag skulle kunna göra detta själv. De är så lätt att prata om det men händer det något?? Ehh ne...

Skulle kunna skippa mycket men ååååå vad de är svårt!!!!

Sen skulle jag behöva rensa upp bland mitt sociala liv... Jobbigt då man kommer till den frågan...  Jag vill ju inte såra människor även om vissa såra mig... Andra gör det hej vilt & verkar inte ha några känslor alls..

De är oxå något jag få ta sen då jag känner att jag orkar ta itu med.


Hur kan jag förbättra min situation? Hur kan man säga till folk utan att dom ska bli sårade? Är folk ärliga vid mig?? Ska jag fortsätta på samma bana resten av mitt liv? Ja som jag gör nu med jobb tex...?? Vill jag stå i köket i ett ex antal år till?

Hua vad jobbigt det blev nu. Men vad skönt att få skriva av sig.. De lugnade ner sig en del..

Trött blev jag me he he, kommer väl somna ovaggad.. Ska förvisso beta ev ett eller 2 avsnitt av supernatural oxå. Ja denna serien är ju helt j***a underbar!! Allt som jag tror på finns med, ja kalla mig vad ni vill men det övenaturliga tilltalar mig till 200%..

Eftersom jag själv har vart med om vissa saker så kan man inte annat än att tro..


Ne nu har jag nog skrivit av mig en del, kändes skönt!!! Fick ett glatt telesamtal oxå imellan så de lättade lite på mitt humör :D

Ne fixa iordning mig nu sen hopp ner i dunet!!! Jobbet väntas imorrn med en massa mat & härliga ungar som man alltid får ett brett leénde av <3 God natt på er...  

Ovido - Quiz & Flashcards