Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Linda - 7 januari 2012 19:59

Har suttit & kikat runt på ansiktsboken :D Tråkigt är de skulle snart behöva en rejäl fylla känner jag :D Nån som hakar på?

Måste ta tag i mitt liv med att träna. Ja jag vet... Har sagt de förut men nu måste jag bestämma mig för vad.. Kanske ska ta & starta upp zumban här hemma :D De kostar gratis & de finns inga förutom familjen som kan se hihi...

De finns en del som ja kanske inte fattar att dom ger mig småpikar om att jag blivit lite större. Känns inte roligt presis men skit samma jag behöver inte se ut som ett muskelberg eller smal som en speta, mannen älskar mig ändå :D

 

Fast jag mår ingen vidare av att väga de jag gör just nu, skulle behöva tappa ett par kilo. Men ja de får bli zumban hemma gratis & bra!!! Särskilt nu då vi är i renoveringen nere i källaren.. De går sakta men säkert framåt. Har fått upp väggen som ska dela av så att de blir hall, ja skalet i alla fall... Har hjälpt till i den mån jag kunnat..

 

Har hittat ett fint laminatgolv oxå som vi både ska ha i Emils nya rum & i hallen i källaren. Fast nu får vi spara liiite till så vi har råd att handla de andra, mycket som ska inhandlas.

Emil ska ju ha våran soffa, funderade på vad ska vi sitta då??? Hrm ja så länge får han ha fotöljerna med fotpall tills vi har råd att köpa ny soffa.. Ha ha de kostar att ligga på topp & glädja alla andra.

 

Har grunnat lite inför den 16/2... Ska jag eller ska jag inte??? De är frågan jag grunnat på. Ska man bjuda folk eller inte?!!

De är lite  dyrt att bjuda på mat, fika mm till hela tjocka släkten.. Hrm ja ja de som vill komma får väl komma meeeeen ja vi får väl se vad som händer..

Jag riktar in mig på mina barns födelsedagar istället :D Dom är mitt allt & dom ska få känna att de är deras dag hihi..Vet lite vad dom önskar sig & vi får väl se vad man ska hitta på..

Nehe nu invänta att klockan ska bli 21 så jag kan stoppa ner kidsen ( de små ) isäng så man kan titta på Supernatural..

Kram & kärlek <3  

Av Linda - 7 januari 2012 11:07

Ja då var de dax igen :( Varför ska jag alltid råka ut för nått? Ja det ena efter det andra... De ena avlöser de andra.. Hade superstrulig mage igår & känndes fel, jag vet att jag hållt en sträng allergi diet & hållt mig undan mjölk & gluten. Men de var inget trevligt att sitta på toan igår :( Ja jag må hända jag är äcklig men jag måste bara få prata om de eftersom de kanske finns någon därute som har det som jag... Magen är ju en hel vetenskap, massa grejjer i :) En del fattar inte hur ont jag kan ha!

Men idag kom det blod.. Är de normalt? Fast å andra sidan kanske tarmarna har blivit mörbultade efter gårdagen så dom tagit skada.?????

Äsch de är säkert inget & jag tänker INTE gå till läkare igen för att få ett svar att de är säkert inget farligt & sen tar dom samma prover som sist :S Ne jag ville bara veta om det finnsnågon därute som har det som jag & kanske kan ge nått råd...  

Mannen är nog ganska trött på min strulmage, de går ju lixom upp & ner hela tiden.

De har varit skitbra den sista tiden men nu har de startat igen av nån anledning.. Vill inte tänka de hemska vad de kan vara eftersom de drar ner mig totalt.

Jag får ta en dag i taget & se till så jag äter rätt.

Ville bara skriva av mig lite... Vissa kanske tycker att jag borde hålla dessa saker för mig själv men svergie är ett fritt land & jag skriver vad jag vill :D

Vill man inte läsa min blogg så är man inte tvungen...

Men men ha en bra lördag alla...... Kram  

Skapa flashcards