Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Linda - 2 januari 2012 20:02

Detta nyår var de bästa nyåret som jag haft :) Underbara kusiner med familj som vi umgicks med. Tog det relativt lugnt med allt. Maten blev uppskattad & ungarna var hur goa som helst. Såg ju knappt röken av dom.

Dagen efter var vi & firade pappa som fyllde år. God mat & fika fick vi.

Hem & slappa till Sunes jul blev det.

Körde förbi hemmakväll & det resulterade i då Sunes jul & alla filmerna ensam hemma + en påse gotte..

Idag städade jag ut all jul & det känns hur gott som helst eftersom jag var ledig idag me...

Imorrn ska man jobba medans de andra fortsätter sin ledighet. De kommer säkert kännas i kroppen då man ska upp vid 5 igen.. Men samtidigt ska de bli skönt attfå börja igen. Blir skogstokig hemma på ungarna. Dom behöver klart komma igång med skola mm igen så dom har något att göra.

Har vissa saker som jag bara skulle vilja skrika ut, men låter bli eftersom jag inte orkar att ta tag i konflikterna som kan uppstå. Men jag har en hel del som vill ut & en vacker dag så kommer de...

Skulle vilja få ur mig de men de finns vissa spärrar som sätter stop för de.

En mask på & se glad ut... 

Vissa kör bara på & tror inte att de sårar, jag vet att en hel del läser min blogg eftersom jag ser detta på statistiken. 

Har nämligen märkt att en del i min närhet förändrats & inte till de bättre kan jag säga.Nämner inga namn eftersom jag orkar inte sitta & förklara.. Trött på besserwisse fasoner.... Jag är bättre än dig bla bla...... Status är för dessa människor nått som bara måste finnas... Man är inte vatten värd...

Ne men kom INTE till mig mer!!!! Detta året ska de rensas totalt bland människor i min närhet. Ta & ta & aldrig ge!!! Är de ett bra motto eller???? NEJ inte min åsikt... 

Jag är bra på de jag gör & jag är bra på att ta hand om min familj & jag är bra på mitt sätt, duger inte jag så STICK!!!!!

Hrm ja en del ilska finns & de har lixom bara byggts på mer & mer & jag känner att de räcker nu!!! Orkar!!

 

Skule vilja säga men nepp skiter i de, blir bara att jag blir den onda i de hela...

Nu fick jag ur mig lite skit i alla fall & snart ska jag lägga mig.

 

Over and out!!!!

 

 

 

 

Presentation


En galen & crasy 3 barnsmamma som skriver av sig imellanåt....

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards