Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Innebandy & julklappsinköp....

Av Linda - 26 november 2011 22:17

Hej hej alla glada....


Idag blev det seketariatet på innebandyn... Lite nervigt va de eftersom jag inte suttit i den innan.. Men men det gick ju ingen vidare för dom, fast duktiga & kämpade..

Sen åkte kidsen in till stan med farfar & lekte på leos lekland & åt på mac donalds :) Heldag med farfar är inte dumt hihi..

Jag & mannen & bästa svägerskan åkte till olika affärer & shoppade julklappar ;) Folk? Ehhh ne då inte så farligt bara liiite mer än vad det brukar vara..

Vi är nöjda medinköpen, fast tyvärr så kan jag inte säga vad vi köpte eftersom jag inte vet om min store läser bloggen :) Så det får bli när dom öppnat på julafton hihi...


Grillade kött idag inomhus i innegrillen :) Har fått en inomhusgrill av min farbror & hans fru... En OBH Nordica, ja eller hur det stavas ha ha... Det blev kanongott så det lär bli mer av de..

Ja imorrn är det då advent... Ingen direkt julstämmning då snön lyser med sin frånvaro, men menfår göra det bästa av situationen :) Ska baka till Emils klass imorrn så dom kan sälja på marknaden, har väl lovat de andra 2 att baka muffins & ev havreflarn :)

Sen blir det en tripp neråt & kika in julskylltningen..

Hoppas att vi klarar oss från stormen Berit eller vad fan hon hette ha ha.. Fast nu på vädret så sa dom att det skulle komma in över hela södra sverige..

Ja ja vi får väl se hur det blir med det. Ne jag var väl kanske inteså bloggsugen, tror att mammi & pappi snart ska lägga sig i sängen & kolla på nått. Jag är aptrött....

Nattis everyhopa <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards