Mitt liv!!!!!

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Linda - 6 november 2011 18:27

Japp denna helgen har man haft de kanon!!!

I fredagsså var vi påinnebandy match, hur kul som helst!! Börjar gilla sporten mer & mer. Kanske för att de är lite likt hockey, fast en snällare version. Inte tillåtet med tacklingar eller så, men spännande ändå :)

Kvällen avslutades med attglo på tv ihop med la familja...

Lördagen bestod av Ullared med svärföräldrarna & svägerskan <3 Hade en underbart trevlig dag med dom... Vi åt gott & hade skojj.. När jag kom hem så blev det att plocka upp de lilla jag inhandlat!!

  Den billigaste ullaredsresan jag gjort ha ha ha.... Har väl alltid handlat för en 4000- 6000 :) Visst detta varju inget jag hade planerat men defårbli mer nästa gång :) Ska fjäska med mannen så kanske han & jag kan åka dit nån gång alone... Handlade i alla fall 2 ljuslyktor som jag alltid velat ha, ser ut som 2 stora vinglas, jättefina. Fick nån släng av överskotts energi så jag började städa & plocka med mina blommor.. Kvällen avslutades meden film i sängen med mannen <3

Söndagen har bestått av trädgårdsstädning!! Har klippt gräset i november!!! Men de har ju vart rätt så mildt så det gick kanon :) Behövdes verkeligen.. Gräset var långt!!!

  Men nu får gräsklippan ta semester & "sova" tills sommaren 2012... Härligt!!! Nu kan snön komma utan att det ligger en massa bollar & leksaker på gräset & allt är undanplockat!! Nästa vår får jag väl ta tag i min j***a bod & rensaut där.... Isch!! Jag har inte haft lust till de över huvudtaget!!! Men de tar vi nästa år...

Ikväll har jag fixat & bäddat rent i allas sängar! Ska bli skönt att krypa ner i en renbäddad säng! Det blir ett par avsnitt av Ringer sen då kidsen hoppat isäng..

Imorgon blir det jobb 6.30 - 15:30 sen hem & orkar jag så ska jag fixa resten i trädgården.. Barnen har ju vart jätteduktiga idag me, dom har faktiskt hjälpt till..


Nehe nu har jag nog inget mer att skriva om.

Have fun & fortsatt trevlig söndag alla... <3<3

Skapa flashcards