Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Lite av varje!!!!

Av Linda - 26 oktober 2011 17:41

De händer en del i mitt liv just nu. Är mest trött på att jag aldrig kan säga nej & ta hand om mig själv. Jag bryr mig kanske lite väl mycket om alla andra.

Visst familjen betyder mest & jag ägnar väl rätt mycket tid med dom. Inget fel med de men min ork räcker inte till annat!

Har underbara vänner som bryr sig då jag mår dåligt & det känns otroligt skönt.

Har även en underbar man som bryr sig mest i hela världen om sin fru & hennes bästa. Vårat äktenskap är helt glimmrande & jag kunde inte bli lyckligare. Men sen händer det saker som gör att det brister. :(

Fick ringa ett samtal till en familjemedlem ( vill inte skriva ut ) h*n hjälpte mig igenom den tuffa timmen. Jag hymlar inte med mina känslor eftersom jag är en öppen människa & har inget att dölja. Vissa saker håller jag för mig själv men detta är rätt vanligt bland människor.

Detta resulterade i att min kropp sa ifrån igår & jag fick feber. Har legat i soffan hela dagen & kommer tillbringa ytterligare en dag till. Jag ska bli frisk & jobba på fredag så är det bara. Hoppas att helgen har nått kul att erbjuda så man kan komma tillbax till mitt rätta jag!

Nog om detta nu...

 

Kan ju berätta att vi har gått & blivit med ny bil :) Var rätt fin he he vi har ju en bra bilförsäljare ;) Den kommer kanske nästa vecka vad vet jag :)

Lilla sis fyller år i helgen, blir väl att fira henne <3

Fred kommer min andra sis hit & ta en kaffe eller nått.. Alltid lika trevligt då hon dyker upp.


Vill skriva mer men pallar inte... Tar kanske mer sen.. Take care <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Skapa flashcards