Mitt liv!!!!!

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Helgen här!!!

Av Linda - 7 oktober 2011 15:50

Japp & hur ska denna kväll sluta? Emil & Theo redan igång :( Tobias iväg på kalas så än så länge så är det lugnt på hans utbrott....

Ikväll så blir det Knuts mexikanska gratäng, & hopp om att barnen hittar sina sängar tidigt! Varenda eviga fredag så är dom trötta + att dom bara bråkar...

Har vart med Theo hos tandläkaren idag & han hade inga hål. Skönt då man vet att han tycker så mycket om saft...


Var inne på blommboden idag IGEN :) ha ha är fan stamkund där inne hihi...

Var ju där i mitten av veckan & handlade ljung men idag blev de 2 st hjärtan på tråd :)

  Så fint blev de. Tänk vad lite blommor kan liva upp.. Älskar inredning.. Känns att man skulle haft mer pengar så man kunde köpa mer av inrednings saker ;) Har ju en önskan & de är ju en ny soffa med ett snyggt soffbord till :D

Sitta hela familjen samlad i soffan utan att man behöver sitta trångt & att ungarna inte bråkar om vem som ska sitta var!!

Imorgon vet i hundan vad som händer.. Ska se om jag ska försöka mig på alla kläder nere i förrådet!! Mycket som man kan skänka till behövande & en hel del släng tror jag. Får väl se vad som händer.

Ikväll ska jag sitta & titta på en del serier & hela veckans halv 8 hos mig.

Har bjudit hit mammsen på kvällsmat. Sen får jaghoppas att ungarna vill lägga sig tidigt ha ha ha så mamman kan få egentid... Får nog bli en cider på de :)


Anna om du läser detta så tack för att du gav mig insperationen tebax att skriva ;) ha ha läste din blogg innan..

Nehe kanske blir lite uppdatering senare, ska strax ta tag i mitt liv & resa på häcken :)

Have nice alla som läser...... Over and out!!

 
 
Ingen bild

Annapanna

7 oktober 2011 16:32

Klart jag läser ...vad fan tror du ;)
Ja jag kände lite för att börja så smått igen och se om man kan öka...fast en del saker vill man inte skriva om kanske...Ha en skön fredag!! Hörs kanske via tele sen då!! Pössen <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 november 2018 06:21


God morgon alla! Hade tänkt skriva mitt blogginlägg igår men de blev lite för mycket. Jag har nu gått 8ggr på bergsmeditation. Helt underbart, varje torsdag ( i stort sett ) har jag varit i moheda på Amorinas. Men det är med sorg i hjärtat då jag i...

Av Linda - 9 maj 2018 11:11


God förmiddag!! Ja som överskriften säger så är det mycket!! Det känns som om det inte tar slut! Ser ingen ljusning än! Farfar ligger på sjukhuset & det har gått upp & ner med honom! Jag Blev pissdålig i måndagskväll, ont i halsen & feber. Alltså j...

Av Linda - 14 februari 2018 19:41


Ja alla känslor som kommer på en å samma gång!! Idag var annonsen inkommen i Smålandsposten! All min kärlek till farmor!! Saknar henne grymt mycket.. Det kommer över en när man kommer hem & sätter sig! Brukade alltid ringa henne denna dag & tala o...

Av Linda - 1 februari 2018 19:45


Ibland undrar jag hur mycket kroppen ska tåla innan den bara bryter ihop. Nu har 2 fina människor till mig gått vidare från jordelivet & blivit vackra änglar!! Min älskade farmor/extra mamma/bästa vän blev en ängel den 20/12-2017 Den 10/1-2018 bl...

Av Linda - 1 januari 2018 11:28


Då har 2017 tagit slut!! Det har varit en berg & dalbana med mycket som hänt! December har vart en hemsk månad då jag förlorat min förebild & den personen som jag ringde när jag var ledsen & behövde stöd/råd! Mitt hjärta är just nu tomt & ett stort s...

Ovido - Quiz & Flashcards